Friday, March 5, 2010

Phero-X™



Ingin Memikat Wanita? Gunakan Kuasa Pheromone Phero-X

Gunakan pheromones, sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi yang berkuasa, anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan menggoda mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

* Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. * Wanita akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari. * Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan * Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. * Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita. * Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. * Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! * DI-JAMIN BERKESAN.

TINGKATKAN DAYA PEMIKAT & PENAMPILAN ANDA

Phero-X™ - Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai "Getaran & Aura" Gunalah setitis pheromones, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya. Dengan aura keyakinan yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan keharmonian berumahtangga dan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk bisnes dan individu yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda.

Phero-X™ adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita! Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

"Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-X™ kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hemm... ".

MANFAAT MENGGUNAKAN PHERO-X

Ramai lelaki akui dan bersetuju, Phero-X adalah minyak wangi hormon yang berevolusi, diketahui oleh umum untuk memikat wanita dan dapat meningkatkan penampilan diri melalui aura.

* 8 Jenis Pheromone Manusia Berkualiti Tinggi
* 10mg pheromone dalam 5ml mineral oil
* 25x kepekatan berbanding jenama lain
* Formula Wangian Hormon Terunggul
* Testimoni Yang Diterima Dari Lebih 500 Pelanggan
* Meningkatkan Penampilan Diri Anda Secara Saintifik
* Boleh Membuatkan Setiap Orang Melayan Anda Dengan Mesra

KENAPA ANDA HARUS BELI PHERO-X DISINI?
Saya disini berusaha untuk memberikan anda keyakinan dan kepuasan dalam setiap khidmat dan produk yang kami tawarkan. Di sini kami berikan beberapa faktor kenapa anda harus beli dari kami:

* Beli Terus Dari Pembekal Utama
* Beli Yang Original Bukan Tiruan
* Jaminan Pengembalian Wang 30 Hari!
* Diuruskan Secara Profesional
* Pesanan Anda Dirahsiakan Tiada Siapa Akan Tahu
* Beroperasi Sejak Tahun 2003.
* Pesanan Di Hantar Melalui Poslaju, Di Jamin Selamat.
* Menggunakan Bungkusan Yang Unik, Kosong. Tiada Seorang pun Tahu Kandungannya.

Maklumat Mengenai Phero-X.

Phero-X Pheromones Sangat Sesuai Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Acara Antaranya :-

* Berkerja & Bisnes
* Dating
* Clubs & Hotel
* Persahabatan
* Konfiden
* Bersukan


Pheromones Amat Sesuai Diguna Untuk:

* Memikat Wanita
* Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
* Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik
* Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
* Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
* Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
* Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!


Gabungan 8 Pheromones Manusia.

* Androstenone – Enhances the perception of male dominance. Causes sexual arousal in women. May cause aggression in some males, however this characteristic is "buffered".
* Androstanone – “Buffers” the potentially objectionable reaction to androstenes, powerfully reinforces the social effects. Causes women to engage in sexually promiscuous conversation.
* Androsterone – Reinforces characteristics of androstenone. Promotes the sense of “trust” with potential mates. Lacks the aggressive dominance profile seen with androstenone.
* Androstenol – Social pheromone which elicits a strong social-lubricant effect, and reduces inhibitions. When combined with certain pheromones, opens the door to sexual arousal.
* Dehydroisoandrosterone * – Androgynous pheromone that has mild pheromonal effects alone. When combined with certain pheromones, uniquely reinforces the effect and character of each. Also is a fixative that moderates odor and promotes the linear time release of pheromones into the air.
* Epoxyestratrienol * – Novel and proprietary pheromone. Structure is based upon a modified 16,17-epoxy-estratrien compound which has been investigated for use to alleviate a woman's irritability during ovulation. Demonstrates strong pheromonal effects.
* Tetrahydrodeoxycorticosterone * – Novel and proprietary pheromone. Modified corticosteroid which lacks systemic corticosteroidal or endocrinological effects. Demonstrates extremely powerful “pheromone-like” activity. Continues to exert pheromone like effects for up to several hours after exposure, whereas androstenes lose effect within minutes.
* Oxytocin Analog * – Is a modified peptide based upon Oxytocin. Creates strong feelings of trust and deep connection. Demonstrates approximately 60,000% greater affinity vs. Oxytocin. Both compounds have large heavy molecules weights exceeding 1000 grams/mole. Therefore, the minute quantities of airborne Oxytocin cause negligible results. Using a far more powerful analog of Oxytocin ensures that the minute airborne quantities elicit substantial pheromonal results. Patent pending. Licensed Morgan Labs LLC.

Berita Kejayaan Pelanggan.

* Kesan penggunaan Phero-X akan berbeza untuk setiap individu.
Gunalah sekerap yang mungkin.

"Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air... 5 orang member datang tanya... Eh.. kau pakai minyak wangi apa??? Saya kata takdelah... mana pakai minyak wangi... peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni..."
Kamal


"Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu... tiba-tiba anak dara saya tegur... umurnya lingkungan 18 tahun... dia kata... Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer... kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni.... Saya hanya tersenyum dan kata... jangan risau... papa ok!"
Hasyim


"Ni pengalaman real yang saya alami.... dalam pukul 12 tengahari... ketika waktu LUNCH' saya menerima panggilan dari seorang secret admirer... dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa... alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr... hingga kini saya dah couple dengan dia... pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh... emmm... Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan"
Zainuddin


"Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan... saya drive dari rumah, lepastu parking. Naik Monorail ke tempat kerja... dalam monorail... kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang... apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak... Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi... "
Anthony

"Saya harap encik janganlah expose sangat testimoni saya ni... sebab sensitif,,, saya memang dapat pikat ramai wanita... dan ehem.. ehem... ehem... saya harap encik lebih arif dan faham .. betul tak?"
Tan


"Buka jer penutup Phero-X... satu ofis bau dia jeee... 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni... cepat-cepat saya sorok... diorang tanya... weh bau apa nih??? Aku diam jer... buat-buat tak tahu"
Saiful


"Memang saya perasan bau dia tahan lama,,, 12 jam pun masih ada,,, dah mandi pakai sabun pun ada tinggal saki-baki. bau dia makin lama... makin sedap...!!!"
Kefli


"Setiap kali keluar rumah jer... bini tanya... bang nak pergi mana tuh? bang balik pukul berapa??? Saya dapat hidu kerisauan isteri saya... Sejak-sejak pakai pheromone Phero-X ni... makin risau pulak isteri saya terhadap saya"
Kamarudin


"Dalam seminggu pakai Phero-X... saya dapat satu idea... apa kata jika saya suruh member saya guna... saja nak tengok result dari eksperimen saya... member saya ni pun pakailah Phero-X untuk sebulan... memang saya nampak sendiri... beliau nampak lebih memikat.. sebab budak-budak pompuan tempat saya kerja asyik tanya Amir je.. sikit-sikit Amir.. sikit-skit Amir... memang saya nampak Amir lebih macho mungkin sebab Phero-X yang saya pinjamkan... Dan saya dapati bau Amir memang mengancam! sebab pagi-pagi masuk kerja... bau diaaa.... fuhhhh!!! satu lift... satu ofis bau!"
Anuar


"Saya titis Phero-X dalam 2 titis kat seat kereta saya.... . awek-awek saya puji... Eh kereta you ni pakai apa??? wangi semacam je... bestlah bau dia.. "
Kheirul


"Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita... senang betul nak close' .... Apa yang boleh saya cakap,,, syabas.... dan thank you dengan produk pheromones Phero-X ni... TQ!"
Daniel Qudsi


Soalan Yang Sering Di Tanya

S : Untuk tujuan apakah Phero-X ini digunakan?
J : Phero-X digunakan untuk meningkatkan penampilan diri secara aura untuk memikat wanita, ia juga untuk golongan kenamaan yang sering bertemu kenalan. Untuk golongan bisness ia sesuai kerana sering berjumpa pelanggan. Selain itu membuatkan aura positif berada sekeliling anda dalam jarak tiga kaki untuk selama 6-8jam.


S : Adakah Phero-X berbeza dari produk pewangi pheromone yang pernah saya baca?
J : Ya. Phero-X BERBEZA. Tidak seperti kebanyakan pewangi hormon lain, Formula Phero-X dipatenkan dan sangat MUJARAB. Ia bertindak serta-merta. Campuran 8 jenis pheromone manusia pada gred terbaik. Dengan 25x kepekatan. Membuatkan produk pesaing jauh ketinggalan.


S : Saya pernah guna produk lain (seperti cologne, pewangi dll) tetapi saya tidak tahu, adakah ia berkesan, bagaimana saya tahu yang Phero-X ini berkesan?
J : Tidak seperti kebanyakan produk lain, yang pernah anda gunakan. "Phero-X adalah wangian berhormon" untuk memikat wanita dan meningkatkan keterampilan anda. Phero-X adalah produk yang dipatenkan. Ia mempunyai 8 jenis hormon manusia pada gred paling tinggi. Formula kepekatannya 25 kali ganda. Sebaik sahaja anda menghidunya. Anda akan tertanya-tanya... Emmm bau apa ni... Itu kesan pheromone yang bermain dengan minda anda. Ramai wanita yang suka menghidunya..

S . Apa kandungan Phero-X?
J . Phero-X dibuat dari minyak yang disaring dari tumbuhan iaitu dari biji anggur dan kayu sandal wood. Tiada bahan daripada haiwan diguna. Tiada berakohol. Cara uji, bila bakar ia tidak akan terbakar. Hormon-hormon yang digunakan pula, adalah sintetik.


S : Bolehkah Phero-X dibawa dan digunakan ketika solat?
J : Phero-X tidak mempunyai alkohol dan bahan daripada haiwan, ia boleh digunakan ketika solat.Walaubagaimanapun, jika anda was-was, anda boleh basuh menggunakan air.


S . Adakah wanita menjadi agresif terhadap saya?
J . Biasanya anda akan dapati diri anda seperti magnet kepada wanita-wanita di luar sana. Bagaimanapun ianya bersifat natural. Tidak seperti kebanyakan formula pheromones yang akan membuatkan orang sekeliling melayan anda secara pelik. Orang akan suka berada dekat dengan anda, dan mereka berasa sungguh selesa dan tenteram. Perlu ditegaskan di sini, bahawa Phero-X bukanlah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif. Ia adalah pheromones yang dihasilkan oleh makmal untuk meningkatkan kehidupan bermasyarakat yang anda sering lalui.


S . Berapa lama ianya bertahan?
J . Pheromones kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 6-8 jam apabila dikenakan pada pakaian.


S : Adakah Phero-X berkesan dan bagus untuk saya?
J : Phero-X berkesan, namun anda kena gunakan sendiri untuk pastikan samada ia sesuai untuk anda. Buat masa ini testimoni pengguna Phero-X amat menggalakkan.


S . Berapa lama untuk saya menerima pesanan saya?
J . Setiap pesanan akan diuruskan dalam masa 24 jam, anda akan terima produk dalam masa 2 - 3 hari selepas kami menerima pembayaran.


S . Di mana harus saya buat pesanan?
J . Untuk memesan caranya seperti dibawah ini


Tempah Phero-X™ Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. Bankin RM49.90 ke Akaun :

Nama : Zairul Azizi Hasbuna
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 112223090678
( 3rd Party Email Address : elizairul@yahoo.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 017-6689125
Berikan butiran lengkap berikut :

  • Nama anda
  • Alamat Anda
  • Bank In
  • Jumlah Transaksi
  • Masa transaksi
  • Tarikh transaksi


Nama<> anda<> alamat anda<> jumlah<> tarikh<> masa<> Code : PHR




0 comments:

Post a Comment

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

© Newspaper Template Copyright by Kedai Barangan Ala Seksual | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks